03 kwietnia 2012

Peeling i Masło z serii AWOKADO od Bielendy Moja opinia




Subtelny Peeling do ciała z Awokado 
opis producenta: Skóra sucha i odwodniona. Przeciw przesuszeniu.
Subtelny peeling do ciała z pestkami to idealny kosmetyk polecany do całorocznej pielęgnacji skóry suchej i odwodnionej.

Bezpieczny, oleisty kosmetyk z drobinkami mielonych pestek, skutecznie, a jednocześnie wyjątkowo delikatnie oczyszcza skórę z szorstkich, łuszczących się, martwych komórek. Doskonale wygładza, zmiękcza, nawilża skórę, poprawia jej jędrność i sprężystość. Likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia naskórka. Skóra zaczyna “oddychać” i łatwiej wchłania kosmetyki pielęgnujące. Piękny tropikalny aromat odpręża i relaksuje.



Pojemność: 200 g
Cena: około 15 zł ( teraz w promocji w Rossmanie za 11,49zł:) )


                                 ODE MNIE...
Stosuje go co trzy dni od ponad trzech tygodni. Przed zastosowaniem moja skóra po zimie była szorstka i szara i przy okazji łuszczyła się na kolanach i łokciach. Po około tygodniu stosowania peelingu zauważyłam, że skóra jest delikatniejsza w dotyku oraz, że kolana i łokcie wyglądają zdecydowanie lepiej:) Zapach tego peelingu jest dla mnie niesamowity, po prostu zakochałam się w nim.
Jest przyjemny i nie znika po zastosowaniu wręcz przeciwnie czułam go jeszcze przez dłuższy czas.
Plastikowe opakowanie nie przeszkadzam mi w cale. Powiem szczerze wole plastikowe pudełeczka, gdyż nie raz z ręki mi coś wyleciało i na ziemi zamiast ukochanego kremu była packa ze szkłem.
Minusem jest tylko wydajność ale i tak zakupię drugi bo jest dla mojej suchej skóry rewelacyjny:))
Moja ocena ogólna to 4 na 5 



Skład: Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Sucrose, Sodium Chloride, PEG-40/45 Hydrogenated Castor Oil, Petrolatum (Nota N), Caprylic / Capric Triglyceride, Silica, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Parfum (Fragrance), Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Shell Powder, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Lecithin,
Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben.


Masło do ciała Awokado 
Od producenta 

Działanie: Intensywnie i trwale nawilża głębokie warstwy skóry, delikatnie ją natłuszcza i skutecznie regeneruje. Zatrzymuje wodę w naskórku, likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia skóry, wzmacnia ją, przywraca jej jędrność i elastyczność. Skutecznie odbudowuje i zmiękcza naskórek; koi, łagodzi podrażnienia.
Efekt: Optymalnie nawilżona, promienna, zregenerowana skóra. Podrażnienia, szorstkość i łuszczenie się naskórka zredukowane. Uczucie napięcia i pieczenia skóry zlikwidowane.

Cena około 15 zł ( w Rossmanie w promocji całą serie po 11,49zł)


                                                                                         Ode mnie :)
Masło stosuję codziennie wieczorem po umyciu na jeszcze wilgotną skórę. Pierwsze co zauważyłam po ponad tygodniu stosowania to, że moja skóra stała się delikatna w dotyku.  Dobrze nawilża, co dla mnie jest mega ważne, bardzo dobrze radzi sobie z podrażnieniami. Skóra przez długi czas po nałożeniu jest miękka i odżywiona. Na pewno likwiduje łuszczenie, moje nogi po długim noszeniu wełnianych rajstop w zimie nareszcie odetchnęły :) .
Pudełko jak w przypadku pellingu jest plastikowe, ale masło dobrze się z niego wyciąga więc mi ono nie przeszkadza. Co do masła nie mam zastrzeżeń.  Szczerze polecam go wszystkim dziewczyną, które chcą by ich skóra po zimie dobrze wyglądała.



Skład:
 Aqua (Water), Ethylhexyl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Urea, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil),
Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-18, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Ethylhexyl Cocoate, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Dimethicone, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Ethylene/Propylene/Styrene Copolymer, Butylene/Ethylene/Styrene Copolymer, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Xanthan Gum, Disodium EDTA,
Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance)




4 komentarze:

  1. Kusi mnie ten peeling, może się skuszę jak skończę swój ukochany cukrowy czekoladowo-kokosowy Perfecta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To avocado wyglada tak apetycznie ze bym go zjadla

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię te peelingi:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń