01 kwietnia 2012

Czas na zegarek


TW STEEL

Duży, większy, TW Steel.

Zegarków firmy TW Steel nie sposób pomylić z modelami innych marek: mają bardzo duże koperty ze średnicą dochodzącą nawet do 50 mm i charakterystyczną, masywną osłonę koronki, która nadaje im niebanalnego charakteru.

Jednak w tym przypadku wielkość modeli jest czymś więcej niż tylko wyróżnikiem. To istotna część tożsamości marki.





 TAG HEUER

Tag Heuer - szwajcarska firma produkująca zegarki. Firma została założona przez Edouarda Heuera w 1860 roku w St-Imier, miejscowości położonej w szwajcarskim regionie Jura. W roku 1869, Edouard Heuer opatentował nowy system nakręcania zegarka za pomocą wałka naciągowego. W 1886 roku opatentował udoskonalony chronograf kieszonkowy. W 1890 roku kolekcja jego zegarków zdobyła srebrny medal na Wystawie Paryskiej. W 1916 roku skonstruował Micrograph - pierwszy na świecie przyrząd pomiarowy zdolny do odmierzania czasu z dokładnością do 1/100 sekundy. W roku 1969 skonstruował i opatentował Microtimer, zdolny odmierzyć czas z dokładnością do 1/1000 sekundy. Heuer w 1975 roku wprowadziła na rynek pierwszy na świecie chronograf kwarcowy - Chronosplit, o dokładności pomiaru do 1/100 sekundy. Od roku 1985 firma używa nazwy Tag Heuer.












POLICE

Awangardowy styl i niespokojny duch marki Police doskonale wpisuje się w najnowsze trendy. I co ciekawe, nie jest to tylko kwestia udanej kolekcji jednego sezonu. Tak było od początku jej istnienia. W 1983 roku, we włoskim De Rigo, w pobliżu Wenecji powstała firma specjalizująca się w produkcji okularów. Przez wiele lat były to jedyne i doskonale rozpoznawalne produktu marki. Dopiero w roku 1999 proste, geometryczne logo Police znalazło się na damskich i męskich perfumach. Cztery lata później firma wzmocniła pozycję na światowym rynku mody wprowadzając oryginale i niepowtarzalne zegarki, a następnie biżuterię. Ostatnie trzy lata były nie mniej pracowite. Pojawiły się bowiem pierwsze akcesoria skórzane oraz kolekcja damskiej i męskiej odzieży. A wszystko w nawiązaniu do unikalnego wzornictwa marki.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz