27 kwietnia 2012

Bielenda Krem do depilacji ciała/twarzy/bikini Aloes


Od producenta 


Krem do bezpiecznej depilacji skóry wrażliwej. ŁAGODZI.

Aksamitny i wyjątkowo delikatny krem przeznaczony do ekspresowej depilacji. Wyjątkowo łagodnie i bardzo dokładnie usuwa nawet najkrótsze włoski, czyni depilację wyjątkowo szybką, skuteczną i bezbolesną.


Zawiera bogaty w składniki mineralne ekstrakt z aloesu, który koi i łagodzi podrażnienia, intensywnie nawilża i regeneruje skórę, zapobiega jej przesuszeniu.
Depilowane miejsca na długo pozostają gładkie i optymalnie wypielęgnowane.

pojemność: 100 ml cena ok. 9 zł do kupienia w drogeriach np. rossman 




 Moja opinia: Opakowania: proste tekturowe, w środku szpatułka do rozprowadzania i zbierania kremu.
Tego produktu używam tylko do depilacji nóg. Efekt po 4 krotnym użyciu jest naprawdę bardzo dobry. Depilację robiłam co 2 tyg, miłym zaskoczeniem było to, że po kremie włoski tak długo odrastają, ale to naprawdę wielka zaleta :) 


PLUSY

- gęsty

- tani
- włoski przed długi czas nie odrastają ( 2 tyg)
- wydajny

MINUSY
- dla nie których zapach może być za intensywny, drażniący 
- pierwszym razem delikatnie podrażniał skórę nóg 



Ogólna ocena
4+/6

A jakich Wy kochane używacie kremów do depilacji ?? :) śmiało piszcie 


2 komentarze:

  1. bardzo lubie kremy do depilacji z Bielendy, dla mnie bije Veet na leb, zuzylam kilka opakowanian (do skory wrazliwej), niesttey u mnie znacznie szybciej odrastaja. na pewno nie raz go jeszcze kupie. fakt faktem, zapach zabija :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ciekawa jestem jak spisałby się u mnie, bo jednak trochę boję się o to podrażnienie.

    OdpowiedzUsuń