15 lutego 2012

płaszcze przegląd



Na sezon wiosna - lato 2012 wiele sklepów za prezentowało bogatą i
różnorodną kolekcje płaszczy i kurtek. Wśród tak wielu fasonów czy
modeli, każda Pani może bez kłopotu wybrać coś dla siebie. Odpowiedni
płaszczyk czy kurtka, mogą za tuszować pewne nie doskonałości naszej
figury. Pamiętajmy, że płaszcze dwurzędowe poszerzają naszą sylwetkę
natomiast płaszcz jedno rzędowy wyszczupla i wydłuża ją.

1. Adidas 699zł
2. H&M 129,90zł
3. Diverse 199,99zł
4. Camaieu 259,90 zł
5. Camaieu 169,90zł
6. Caterina wzór

6 komentarzy:

  1. są świetne! najbardziej podoba mi się pierwszy i kobaltowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam z poprzedniego sezonu chyba 3 płaszczyki więc niestety nie pozwolę sobie na kolejny ale z przyjemnością obejrzałam te propozycje

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 cudowny, kocham klasyczne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i love these jacket :) i'm following you :) visit my blog if you want :)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie szukam idealnego płaszczyka na wiosnę i natknęłam się na te:) ostatni jest dla mnie super, ale chyba jednak będę szukać jasnego, beżowego... chyba bardziej pasuje na wiosnę:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń