17 lutego 2012

Kolejne ROZDANIE od 17.02 do 29.02

Witajcie....
Paczka z FBD PR dotarła więc mogę już od dziś zrobić rozdanie.

Do wygrania są dwa zestawy czyli wygrają aż dwie osoby.
Co trzeba zrobić by wziąć udział w rozdaniu??

po 1 trzeba być moim publicznym obserwatorem  ( warunek konieczny )
http://modanaopak.blogspot.com/

po 2 trzeba polubić Fashion Beauty PR  ( warunek konieczny )
https://www.facebook.com/pages/Fashion-Beauty-Design-PR/243152442377981

po 3 trzeba polubić mój profil na fb
https://www.facebook.com/pages/fashionlook/229281140442593

W komentarzu pozostawcie dane:
Imię/ nick :
obserwuje jako:
fb dołączyłam/łem jako:
mail:
i nr zestawu:


a o to nagrody :
ZESTAW PIERWSZY

Kalendarz na 2012 rok Esotiq
cień do oczu marki KOBO ( kolor sea shell 505 sypki )
rajstopy Gatta rozm 3 kolor mel. nero  LIMA den 50
rajstopy Esotiq rozm 3 kolor czarny den 40
rajstopy Esotiq rozm 3 kolor fumo den 20 Chicago


ZESTAW DRUGI
Kalendarz na 2012 rok Diverse
cień do oczy marki KOBO ( kolor blue mist 506 sypki)

rajstopy Gatta rozm 3 kolor smeraldo 40 den rosalia
rajstopy Esotiq rozm 3 kolor czarny den 40
rajstopy Esotiq rozm 3 kolor fumo den 20 Chicago




powodzenia

14 komentarzy:

  1. Imię/ nick : Agnieszka/agnieszkazg
    obserwuje jako: agnieszkazg
    fb dołączyłam/łem jako: Agnieszka Insińska
    mail: agnieszkazg@o2.pl
    i nr zestawu: 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Imię/ nick : Justyna
    obserwuje jako: Justyna
    fb dołączyłam/łem jako: Justyna Gibas
    mail: justa54@vp.pl
    i nr zestawu: 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Imię/ nick : Magdalena/ madelinesmile
    obserwuje jako : madelinesmile
    fb dołączyłam/łem jako: Magdalena Sz
    mail : Madzia031994@wp.pl
    nr zestawu : 2

    OdpowiedzUsuń
  4. Imię/ nick : Joanna/ Dżoana
    obserwuje jako:Dżoana
    fb dołączyłam/łem jako: Joanna Wójtowicz
    mail: tesiraf@o2.pl
    i nr zestawu: 1

    OdpowiedzUsuń
  5. Imię/ nick :Gabriela/Kawaii-doll
    obserwuje jako:Kawaii-doll
    fb dołączyłam/łem jako: Gabriela Dąb...
    mail:gabi01091995@wp.pl
    i nr zestawu:1

    OdpowiedzUsuń
  6. OBSERWUJĘ I ZAPRASZAM DO MNIE NA fashionismypassio.blogspot.com
    POZDRAWIAM :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Imię/ nick : Ola i Agata
    obserwuje jako: Ola i Agata
    fb dołączyłam/łem jako: Agata Witkowska
    mail: witkoaga@wp.pl
    i nr zestawu: 2

    OdpowiedzUsuń
  8. Imię/ nick : Zusska
    obserwuje jako: Zusska
    fb dołączyłam/łem jako: Zuzanna P.
    mail: zusskablog@wp.pl
    i nr zestawu: 1

    OdpowiedzUsuń
  9. Imię/ nick : Patrycja
    obserwuje jako: Patrycja Za
    fb dołączyłam/łem jako: Patrycja Zacierka
    mail:patinka95@interia.pl
    i nr zestawu: 1

    OdpowiedzUsuń
  10. Imię/ nick : Alieneczka
    obserwuje jako: Alieneczka
    fb dołączyłam/łem jako: Agnes E.
    mail: alieneczka@o2.pl
    i nr zestawu: 2

    OdpowiedzUsuń
  11. Imię/ nick : Angelika
    obserwuje jako: Beautiful Angel
    fb dołączyłam/łem jako: Angelika P.
    mail: angelika.schlier@vp.pl
    i nr zestawu: może byc 2, ale i 1 jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może jeszcze zdążę - rzutem na taśmę :)
    Imię/ nick : Meraja
    obserwuje jako: Meraja
    fb dołączyłam/łem jako: Maria W.
    mail: maria.m.wojcik@tlen.pl
    i nr zestawu: 2

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń