03 lutego 2012

MAC i Piękność dnia Zapraszają

Jak się trzymacie w te mrozy? Ja opatulam się ciepło, piję dużo herbaty z sokiem malinowym i nie odmawiam sobie czekolady:)

Codziennie też używam podkładu, by schować twarz pod ochronną pierzynkę z makijażu.
Dobór koloru i rodzaju podkładu to bardzo ważna i trudna sztuka. Wiele osób ma z tym problem.
Generalnie mamy skłonność do zbyt ciemnych podkładów i zbyt kryjących. Do tego wszystkie bladolice skarżą się na brak jasnych odcieni w ofercie marek. Prawdziwa dżungla.




Dla wszystkich poszukujących idealnego koloru mam super informację.


Moja strona i firma MAC zaprasza wszystkich na indywidualny dobór podkładu.

Wszystkie informacje znajdziecie

http://www.pieknosc-dnia.com.pl/kosmetyki/makijaz/item/323-akcja-piekno%C5%9Bci-dnia-i-mac-dobierz-sobie-podklad

Wystarczy wydrukować kupon i zadzwonić by się umówić. Potem z fachową pomocą dobierzecie sobie podkład i zostaniecie nim umalowane, całkiem gratis:)

8 komentarzy:

  1. Świetna sprawa- szkoda tylko, że akcja obejmuje jedynie salon warszawski :( nie będę jechać 300km, żeby sobie podkład dobrać :D

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. MAC bardzo mi się spodobał. Obserwuje i liczę na to samo oraz zapraszam do komentowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam i strasznie sobie narobiłam apetytu na to dobieranie podkładu. A tu się okazało, że to w Warszawie. Szkoda, ale może i w moim Wroc coś się kiedyś zadzieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tylko w Warszawie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super akcja, szkoda tylko, że nie mieszkam w Warszawie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że w Warszawie, ale naprawdę fajna sprawa z tym ;)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie, zapraszam ponownie.
    Obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń