07 stycznia 2012

Moje kosmetyczne nowości cz. druga (cienie do powiek)

Od dawna eksperymentuję z różnymi markami kosmetycznymi, ale jeżeli chodzi o cienie do oczu mam 6 marek których jestem wielką fanką.
Numerem jeden jest MAC
Numer dwa KOBO
Numer trzy Make Up Store
pozostałe 3 marki w następnym poście...
Dziś zaprezentuję moje ulubione nowe cienie, które kupiłam przed Sylwestrem:).


MAC  BRIGHT FUTURE veluxe pearl (edycja limitowana)

KOBO 506 PEARLY BRONZE

KOBO 502 MISTY ROSE

KOBO 102 ALMOND
KOBO 302 NIGHT SKY
KOBO 502 PEARL MIST

6 komentarzy:

  1. Ten pigment z kobo patrzyłam ostatnio i na pewno kupię ten odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne odcienie tych cieni. Z chęcią obejrzałabym ich swatche.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pearly Bronze i Pearl Mist wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się kolorki z firmy KOBO :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ostatni wydaje się być ciekawy ;D

    OdpowiedzUsuń