20 stycznia 2013

Perfecta SPA/Szafirowy peeling + regenerująca maska - serum do rąk

Witajcie dziś chciałam Wam pokazać mojego ulubieńca w kategorii pielęgnacja dłoni. 

Od jakiegoś czasu stosuję peeling oraz maskę na dłonie od PERFECTY. Produkt ten składa się z dwóch saszetek: pierwsza to szafirowy peeling druga maska-serum do wysuszonej i spierzchniętej skóry. 

Peeling zawiera sproszkowany szafir, ciekłą parafinę działającą ochronnie, masło ze skórki pomarańczowej które działa łagodząco, glicerynę i alantoinę. 

Masło-serum to ciekła parafina, nawilżający olejek jojoba, oraz wyciąg z arniki górskiej i tak jak w peelingu glicerynę i alantoinę. 




Peeling nakładamy na mokre dłonie i masujemy przez około 5 minut. Po tym czasie spłukujemy resztę peelingu. Nakładamy maskę- serum na 15 minut ( ja nakładam nie zbyt grubą warstwę ) resztę tego co pozostanie wmasowujemy. Efekt jest odczuwalny po pierwszym zastosowaniu. 

Cena 2,49 zł w Rossmanie. 2x 6ml 


ANG:

Hi today I wanted to show you my favorite in the category of hand care.

For some time I use scrub and mask the hands of Perfecta. This product consists of two bags: one is the second sapphire peeling mask-serum for dry and chapped skin.
Scrub contains a sapphire powder, liquid paraffin acting protectively, butter orange peel which has a soothing effect, glycerin and allantoin. Butter-serum is a liquid paraffin, moisturizing jojoba oil and arnica extract and just like peeling glycerin and allantoin. Put on wet scrub and massage your hands for about 5 minutes. After this time, rinse the rest of the Senate. We put a mask-serum for 15 minutes (I do not impose too thick) the rest of what remains massaged. The effect is felt after the first application.

Price 2.49 zł in Rossman. 2x 6ml

2 komentarze:

  1. ja mam coś podobnego z Eveline i też uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie w rossku jest mały asortyment z pielęgnacją dłoni i nie ma eveline ale też słyszałam o nim dużo dobrego :)

      Usuń