17 grudnia 2012

Topshop mój ulubieniec od lat

Witajcie,
dziś chciałam pokazać Wam dwa zestawy, które stworzyłam z ubrań marki Topshop.
Marka wszystkim dobrze znana nie tylko dzięki Kate Moss i jej projektom, lecz z odważnych motywów i kolorów, dziwnych krojów i różnorodnych dodatków (zaczynając od biżuterii po przez buty).

Ja kocham tą markę za jeansy. Mam ich trochę, ale moje ulubione to model Martha z wstawkami ze skóry.
Ubolewam tylko nad cenami w Polsce, gdyż są one całkowicie inne niż te które można zobaczyć np. w UK


Mam nadzieję, że zestawy przypadną Wam do gustu. Pozdrawiam ciepło I.





ang:
 Hello,
Today I wanted to show you two sets, I made the clothes brand Topshop.
Mark all well known not only because of Kate Moss and her projects, but with bold motifs and colors, odd cuts and various additives (starting with the shoes, the jewelry).

I love the brand for jeans. I got them a little, but my favorite is the Martha model with leather trim.
I regret only the prices in Poland, because they are completely different than those that can be seen for example in the UK


I hope that sets you will enjoy. Best wishes I.

1 komentarz:

  1. Widzee, ze mamy podobny styl...oficerki, kurtka, spodnie - love!

    OdpowiedzUsuń