06 października 2012

Rozdanie u wizaz21

Dziś chciałam Wam pokazać szafę mojej mamy, czyli w co ja ubieram moją ukochaną mamuśkę ( często będą w SH trafiam fajne ciuszki w  dużych rozmiarach :()), ale padł mi aparat. I w ten o to sposób postanowiłam pozaglądać na Wasze blogi.... Przy tej okazji trafiłam na fajne rozdanie u wizaz21. Ja już od wzięłam udział:)) Bransoletka nr 1 jest bardzo w moim stylu :))


                                                                  WIZAZ21
nr 1


nr 2
Warunki do spełnienia od Wizaz21


WARUNKI ROZDANIA:

1. Musisz zostać obserwatorem mojego bloga -( na pewno to sprawdzę )

2. W komentarzu pod wpisem pozostaw komentarz ( nr bransoletki jaka wybierasz...np. wybieram nr 1 bo najbardziej mi się podoba). Nie zapomnijcie napisać pod jakim nickiem obserwujecie bloga.
3. Najważniejszy i obowiązkowy punkt !!! Umieść informacje o tym rozdaniu na swoim blogu  ( z odsyłaczem i zdjęciem do mojej notki )
4. Rozdanie trwa od 6.10.2012 do 19.10.2012 włącznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz