25 czerwca 2012

Cats love me ...mój strój na nie pogodę

 Pogoda zmienna jest i wszyscy o tym dobrze wiemy. Dlatego przygotowałam dla Was lekki zestaw na nie pogodę:) Moimi ulubieńcami jest bluzka By Insomnia ( mam właśnie tą białą na własność) oraz buty z Camaieu. Powiem szczerze, że będąc ostatnio na zakupach nic mi nie wpadło w oko prócz standardowych ciuchów typu jeansy, biała bluzka czy czarna kurtka i baletki. Nie jestem z tych osób, które noszą neony dlatego czuję, że na wyprzedażach się nie obłowię.

Mam nadzieję, że ten zestaw Wam przypadnie do gustu :) miłego popołudnia :*
by Insomnia
TW Steel

Venezia

ZOUZA

LEE

Camaieu kolekcja na J/Z 2012


Weather is variable, and we all know well. So I prepared for you a light kit for the weather does not :) My favorites are Blouse By Insomnia (I was the white on the property), and shoes with Camaieu. I must admit that while recently shopping for me nothing has fallen apart in the eye of a standard clothes jeans, white shirt and black jacket and ballet shoes. I am not of those who wear neon because I feel that is not on sale.

I hope this set will appeal to you :) nice afternoon: *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz