13.04.2011 w showroomie Fashion PR odbyło się spotkanie prasowe z dyrektorem marketingu marki Wrangler Europe Adamem Kakembo. Podczas godzinnego wystąpienia zapoznał on obecnych gości z najnowszymi informacjami, dotyczącymi kampanii Stunt, którą można aktualnie zobaczyć na plakatach i bilbordach w centralnych punktach Warszawy i innych polskich miast.
Wrangler od trzech lat w ramach inicjatywy "We Are Animals" promuje intensywny styl życia, odwołując się do ludzkich instynktów i emocji oraz "naturalności". Najnowsza kampania zatytułowana "Stunt" również odwołuje się do hasła "We Are Animals". Tym razem jej bohaterami zostali kaskaderzy, którzy nieustraszeni wyskakują z wysokiego piętra, przebijają się przez szkło, nurkując uciekając przed eksplozją, biegną po ulicy w płonących ubraniach. O tym właśnie była mowa podczas konferencji.
Adam Kakembo przedstawił także w skrócie historię marki, cofając się do jej początków i obrazując na wybranych modelach produktów najważniejsze cechy, nieodłącznie kojarzące się z Wranglerem i stanowiące o jego jakości.
W spotkaniu uczestniczyli dziennikarze i styliści z prasy konsumenckiej, branżowej, a także portale internetowe. Po oficjalnej części prezentacji zadawali pytania i mogli osobiście porozmawiać z gościem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz