To kolejny przykład szwedzkiego designu i podejścia do produktu. Połączenie ciekawie zaprojektowanych słuchawek oraz innowacyjnego podejścia do kultowych znaków firmowych, grafik i postaci powoduje, że produkt ten trafia bezpośrednio w sprecyzowane potrzeby klientów, którzy cały czas poszukują przedmiotów podkreślających ich cechy charakteru, tożsamość i unikalność. Słuchawki z logami wymienionych ikon popkultury to super gadżet dla osób, które mogą nosić je jako odzwierciedlenie swojej osobowości i zarazem być bardzo modni. Świetnie też nadają się na prezent dla fana komiksu, filmu.
COLOUD HELLO KITTY
Dzisiaj Hello Kitty oficjalnie nazywana jest tourism ambasadorem Japonii. To mała i ważąca tyle co trzy zielone, błyszczące jabłka postać, o białym kolorze i nosząca kokardkę na lewym uchu. Uwielbia las, zabawy w parku z przyjaciółmi. To postać wymyślona przez japońską firmę Sanrio w 1974. Jest bohaterką filmów animowanych, gier komputerowych, ozdobą wielu gadżetów. Jej wizerunek pojawił się po raz pierwszy na małej, plastikowej portmonetce. Jej miejsce urodzenia to Londyn. Jest niesamowicie popularna w Japonii i Korei, gdzie powstało nawet auto z jej wizerunkiem.
COLOUD STAR WARS
Dawno, dawno temu w odległej galaktyce… W maju 1977 premiera Star Wars odmieniła spojrzenie na kino raz na zawsze. Sukces filmu oparty był na połączeniu kina akcji, westernu z zapożyczeniami z mitologii. W głowie pisarza i reżysera Georga Lucasa narodziła się idea Mocy, która przeszła do potocznego języka i kultury, jak stworzone postacie złego Dartha Vadera, idealisty Luke Skywalkera, śmiałej Księżniczki Lei, awanturnika Hana Solo czy starego i dobrego Obi-Wan Kenobiego.
COLOUD MARVEL
Marvel Comics – jedno z amerykańskich wydawnictw, które ma w swoim dorobku komiksy o przygodach takich bohaterów jak: Kapitan Ameryka, Iron Man, Spider-Man, Hulk, Punisher, Daredevil, Fantastyczna Czwórka, Avengers, Blade czy też grupa X-Men.
Słuchawki dostępne są w sklepie internetowym sounwear.pl, answear.com oraz sieci Empik.
Ceny zaczynają się od 149zł.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz